menu

Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2013

Υλικό για την αξιολόγηση παιδικού πληθυσμού (μέρος Α)

Κάθε λογοθεραπευτική παρέμβαση σχεδιάζεται με βάση τα αποτελέσματα της αξιολόγησης του παιδιού. Πέρα απο την επίσημη διάγνωση ο θεραπευτής πρέπει να αξιολογήσει τις ικανότητες του παιδιού για να είναι σε θέση να δημιουργήσει το αρτιότερο πρόγραμμα αποκατάστασης. Παρακάτω ακολουθεί σύνδεσμος που περιλαμβάνει δραστηριότητες αξιολόγησης (αναγνώριση καθημερινού λεξιλογίου, αναγνώριση γραμμάτων, διάκριση σε ζευγάρια λέξεων, ακουστική κατανόηση προτάσεων, πραγματολογία κ.τ.λ ). Σύντομα θα δημοσιευθεί το δεύτερο μέρος με περαιτέρω δραστηριότητες αξιολόγησης.Για περισσότερες λεπτομέρειες ακολουθήστε τον παρακάτω σύνδεσμο :

https://docs.google.com/file/d/0B7UOFjZjmwfERDlMYmdqeGJnSEU/edit?usp=sharing

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου