menu

Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2013

Λίγα λόγια για μένα

Γεια σας, ονομάζομαι Βασιλειάδης Παναγιώτης και είμαι Λογοθεραπευτής, απόφοιτος του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Ηπείρου. Ολοκλήρωσα την πρακτική μου άσκηση στο κέντρο Στήριξη Παιδιού Εφήβου και Ενηλίκου που έχει έδρα τον Νέο Κόσμο (Αθήνα). Στα πλαίσια της άσκησης μου υπήρξα μέλος θεραπευτικής ομάδας για την αντιμετώπιση των Δ.Α.Δ σε πρόγραμμα πρώιμης παρέμβασης, υπό την Εποπτεία της κ. Αδαμαντίας Μπουζιανη (Β.Μ Psychology-University of Westminster,M.A. Psychoanalysis,Middlesex University, London)ενώ την ίδια περίοδο εκπαιδευόμουν και στις ατομικές συνεδρίες λογοθεραπείας στο κέντρο της κ. Ευας Τριανταφυλλίδου. 

Η συνεχής κατάρτιση (σεμινάρια) που έχω παρακολουθήσει καλύπτει θεματικές ενότητες όπως, ΔΕΠ&Υ, Δ.Α.Δ, Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, τραυλισμός, διαταραχές λόγου ομιλίας, βαρηκοΐα κ.α. Σε ακαδημαϊκό επίπεδο έχω υπάρξει φοιτητής του Τ.Ε.Φ.Α.Α Θεσσαλονίκης για δύο εξάμηνα ενώ το 2009-2010 πέτυχα την εισαγωγή μου με πανελλήνιες εξετάσεις στο ΤΕΙ Ηπείρου απο όπου και αποφοίτησα 4 χρόνια αργότερα. Η πτυχιακή μου εργασία παρουσιάστηκε τον Σεπτέμβρη στο ΤΕΙ και αφορούσε την δημιουργία ενός πολυαισθητηριακού πρωτοκόλλου για την αντιμετώπιση των αρθρωτικών/φωνολογικών διαταραχών συνδυάζοντας δύο διαφορετικές επιστήμες, την λογοθεραπεία και την παιδαγωγική γυμναστική. Υπό την καθοδήγηση της καθηγήτριας μου Ελεάννας Βιρβιδάκη προσπαθώ να ήδη να παρουσιάσω με πιο επαγγελματικό τρόπο την εργασία μου. Αυτή την περίοδο έχω στραφεί στο ερευνητικό κομμάτι της λογοθεραπείας ετοιμάζοντας μια έρευνα που αφορά τις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες. Για οποιαδήποτε απορία ή παρατήρηση μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου στο e-mail panos_vasiliadis@windowslive.com 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου