menu

Σάββατο, 20 Μαΐου 2017

Όταν η παρέμβαση χρησιμοποιεί την φαντασία

Πολλές φορές η παρέμβαση σε παιδιά μεγαλύτερης ηλικίας μπορεί να οδηγήσει σε πλήξη άρα  στην μειωμένη τους προσπάθεια και ενεργή συμμετοχή. Πρόσφατα ως θεραπευτής χρησιμοποίησα μια νέα ιδέα για να κεντρίσω το ενδιαφέρον ενός τέτοιου παιδιού.
Οι ασκήσεις περιγραφής, αφήγησης, σύνταξης, ανάπτυξης κοινωνικών δεξιοτήτων, δημιουργικής φαντασίας και λογικής σκέψης παρουσιάστηκαν μέσα από την "πρόσληψή" του, ως δημοσιογράφο στην δική μας εφημερίδα. Ο ρόλος αυτός ανατέθηκε στο παιδί έτσι ώστε με την δική μου βοήθεια να φτιάξει ένα έντυπο με ασκήσεις, άρθρα και παιχνίδια. Αφού όλα αυτά χορηγήθηκαν και δημιουργήθηκαν υπό την καθοδήγηση μου το πρώτο του έργο ήταν έτοιμο για ανάγνωση.


Παιχνίδια σημασιολογικών συνδέσμων, κατάτμηση λέξεων και εύρεση τους μέσω εικόνων, συνεντεύξεις, προτάσεις για προσωπικά ενδιαφέροντα, αφήγηση προσωπικών εμπειριών, απόδοση νοήματος σε απλά γεωμετρικά σχήματα, συνταγές και δημιουργία φανταστικών ιστοριών είναι μερικά μόνο από τα περιεχόμενα του έργου αυτού. Μπορείτε να δείτε ένα δείγμα ΕΔΩ. Μετά την ολοκλήρωση της εφημερίδας μας, το έργο μπορεί να τοποθετηθεί στον χώρο αναμονής και να απασχολεί γονείς και παιδιά.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου