menu

Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2013

Βραβείο blogger












H κ. Αγγελική Καραμπεροπούλου και το blog της Η τάξη με τον ήλιο ( http://htaxhmetonhlio.blogspot.gr/2013/11/blog-post.html#.UnucQHB7JFo ) μας χάρισε αυτό το βραβείο και μας έκανε πολύ χαρούμενους. Αρχικά να την ευχαριστήσω θερμά και στην συνέχεια να ακολουθήσω και εγώ την διαδικασία βράβευσης σε επτά blogs που παρακολουθώ συστηματικά.


Το βραβείο συνοδεύεται από κανόνες:

1.Αναφέρεις ποιος σου χάρισε το βραβείο.
2.Απαντάς στις ερωτήσεις.
3.Δίνεις,με τη σειρά σου, το βραβείο σε 7 bloggers.



Ερωτήσεις : 
1.Τι σε ενέπνευσε και τι σημαίνουν για σένα το όνομα του blog σου και το όνομα, με το οποίο υπογράφεις τα κείμενα σου;

- ίσως ακουστεί λίγο περίεργο αλλά αυτό που με οδήγησε την δημιουργία του blog μου είναι μια περίοδος στασιμότητας, για την ακρίβεια ο ένας  μήνας που περίμενα για την έναρξη της πρακτικής μου άσκησης. Έψαχνα τρόπο να εκμεταλλευτώ τον ελεύθερο χρόνο μου και να προετοιμαστώ για την εφαρμογή της θεωρίας στην πράξη. Οπότε δεν μπορούσα να σκεφτώ κάτι καλύτερο. Το όνομα του blog μου κρύβει μια μεγάλη μου αδυναμία, την δημιουργία υλικού, είτε αυτό σημαίνει κάρτες είτε ηλεκτρονικές ασκήσεις. 

2.Αν δεν ήσουν άνθρωπος,τι θα ήθελες να είσαι και γιατί;  

-  Πρόσφατα απέκτησα ένα σκυλάκι και  μπορώ να πω ότι είμαι ενθουσιασμένος .  Άρα σίγουρα σκύλος. 


3.Αν σε σταματούσαν από το Blog TV και σε ρωτούσαν ''ποιο είναι το χαρακτηριστικό σου γνώρισμα,σύμφωνα με τα λεγόμενα των άλλων;'', τι θα απαντούσες;Ποιο είναι;

- Δεν μπορώ να απαντήσω μια ερώτηση σαν και αυτή! 

 4. Ποιο στοιχείο βρίσκεις γοητευτικό και σε κάνει να συνεχίζεις τα γράφεις;

- Πολλά στοιχεία είναι γοητευτικά. Η αποδοχή μιας άποψης που έχεις τεκμηριώσει σε γεμίζει με αυτοπεποίθηση, η κοινοποίηση της δουλείας σου σε κάνει πιο εργατικό, η βοήθεια που ίσως προσφέρεις σε κάνει σημαντικό και η ενασχόληση με κάτι που αγαπάς σε κάνει ολοκληρωμένο. 

5.Ποια φωτογραφία θα βάζατε για τη ζωή;

Δεν θα έβαζα καμία φωτογραφία, προτιμώ τις εικόνες στους δρόμους, στις πλατείες και στην παιδική χαρά. Η κίνηση, τα πρόσωπα και η ζωή δεν μπορούν να αποτυπωθούν σε όλες τους τις εκδοχές σε μία φωτογραφία. 

 Με τη σειρά μου πρέπει να δώσω αυτό το βραβείο σε εφτά άλλα αγαπημένα ιστολόγια:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου