menu

Τετάρτη 3 Απριλίου 2013

Η προσοχή του παιδιού στην συνεδρία της λογοθεραπείας


Δεν είναι λίγες οι φορές που ένα παιδί δεν δείχνει την απαιτούμενη προσοχή κατά την διάρκεια της λογοθεραπευτικής συνεδρίας, πράγμα που σημαίνει ότι το πρόγραμμα αποκατάστασης πάει ένα βήμα πίσω. Αυτό μπορεί να συμβεί κατ επανάληψη, άρα μιλάμε για ένα πρόβλημα που ο θεραπευτής πρέπει να είναι σε θέση να το λύσει άμεσα για να επιτευχθούν τα προσδοκώμενα αποτελέσματα.

Μιλώντας για ένα παιδί με ΔΕΠ&Υ, η διάσπαση προσοχής γίνεται ακόμα μεγαλύτερη απο ένα παιδί που αντιμετωπίζει αρθρωτικά ή φωνολογικά προβλήματα. Μια πολύ απλή λύση για να πετύχουμε τον στόχο της συγκέντρωσης του παιδιού στην θεραπεία είναι απλά μια ζωγραφιά. Δίνουμε στο παιδί να ζωγραφίσει σε μια κόλλα χαρτί, έπειτα βάζουμε την ζωγραφιά του παιδιού μπροστά του (μπορούμε να την κολλήσουμε με ταινία για να μην φεύγει απο την θέση της) και του ζητάμε να κρατάει τα χέρι του πάνω στην ζωγραφιά ενώ μας κοιτάει. Μπορεί να μην είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος, και να μην βασίζεται σε κάποια μέθοδο παρέμβασης, είναι όμως μια εύχρηστη ιδέα που σε πολλές περιπτώσεις μπορεί να μας βοηθήσει. Μια τέτοια πρόταση φυσικά είναι χρήσιμη μόνο σε περιπτώσεις που έχουμε να δουλέψουμε άρθρωση κ.τ.λ δηλαδή που όταν δεν έχουμε δώσει μια δραστηριότητα που απαιτεί την προσοχή του παιδιού στο τραπέζι εργασίας αλλά σε εμάς τους ίδιους.

1 σχόλιο:

  1. εγω χρησιμοποιω και τον πινακα του αριστα η αλλιως πινακα της εκπληξης!!! ειναι απιστευτο ποσο ευκολα πιανει και ποσο χαρουμενα τα κανει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή